نمونه گیری در منزل

مزایای نمونه گیری در منزل

انجام آزمایشات اساسی خون و ادرار به طور منظم ، برای اطمینان از سلامتی و ایجاد مشکل اساسی ، بسیار مهم است. انجام نمونه گیری در منزل و خانه شامل تعدادی از خدمات مانند بررسی صحیح آزمایشات خون در سلامت قلب ، دیابت و غیره است.

گرفتن تست آزمایشگاهی و نمونه خون در منزل و محل کار این مساله را برای بیمار بسیار آسان می‌کند و از مزایای زیادی برخوردار است.

مزایای نمونه گیری در منزل

۱- صرفه جویی در وقت

مزیت اصلی آزمایش و نمونه گیری در منزل این است که بیمار دیگر نیازی به انتظار برای نوبت در آزمایشگاه ، بیمارستان و کلینیک‌ها ندارد و می‌تواند با تجمل و راحتی در خانه خود نشسته تات آزمایشات وی توسط متخصصین انجام شود.

حتی اگر فقط برای یک آزمایش باشد.

بعلاوه ، فرآیند انجام تست ما بدون دردسر از نظر بررسی تقویم و رزرو قرارها است. انجام آزمایشات در خانه به شما کمک می‌کند تا زمانبندی آزمایشات را با توجه به زمان خود تعیین کنید.

همچنین برای دریافت جواب آزمایش دیگر نیازی به انتظار در صف و آماده نبودن آن ندارید.

۲- آزمایش در محیط پاکیزه منزل

جدا از دیدگاه راحتی نمونه گیری در منزل ، بیمار در محیطی آزمایش خود را انجام می‌دهد که از بهداشت و پاکیزگی آن اطمینان دارد. شما دیگر نیازی به نگرانی و ترس از تمیزی محل آزمایشگاه  ندارند.

بسیاری از اوقات این نیز به جلوگیری از بسیاری از بیماری های اپیدمی یا ویروسی کمک می‌کند. به خصوص اکنون که همه‌گیری کرونا یکی از عوامل ترس و نگرانی همه افراد برای حضور در محل‌های شلوغ و پر رفت و آمد است.

۳- آرامش در نمونه گیری

یکی دیگر از مزایای انجام نمونه‌گیری در منزل و محل کار در مقایسه با مراجعه حضوری به آزمایشگاه این است که متخصص نمونه گیری خیلی عجله ندارد و این موضوع باعث می‌شود بتوانند به همه سوالات و تردیدهای بیمار پاسخ دهند و همچنین پرسش یا نگرانی آنها را با عمق بیشتری درک کنند.

با پیشرفت فن آوری ، تقریباً برای تمام آزمایشات اصلی می‌توان در خانه یا محل کار نمونه‌گیری کرد و این موجب صرفه جویی در وقت و آسانی در کل مراحل می‌شود.

همچنین مطمئن می شوید که فرد معاینه منظمی را انجام می‌دهد و برای موارد اورژانسی و هر نوع شرایط اضطراری در کترین زمان در کنار شما خواهند بود.

ما در آزمایشگاه مایسا قول می دهیم همه نیازهای شما را برآورده کنیم تا اطمینان حاصل کنید که از تمام مزایای ذکر شده در بالا بهره مند می شوید.

شما می توانید با تلفن های ۴۱۱۵۳ ۰۲۱ یا واتسآپ ۰۹۰۲۱۸۴۷۸۷۸ با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان در کنار شما حضور یابند.

نمونه گیری در منزل و محل کار

6 پاسخ
  1. صدف
    صدف says:

    چقدر خوبه که افراد متخصص از آزمایشگاه برای نمونه گیری در منزل تشریف می آورند واقعا برای افراد سالمند در این شرایط کرونایی خیلی سخت است از منزل خارج بشوند.

    پاسخ
  2. ناهید
    ناهید says:

    انجام آزمایشات و نمونه گیری در منزل باید از آزمایشگاه معتبر درخواست کرد و من از آزمایشگاه مایسا این درخواست را داشتم واقعا راضی هستم.

    پاسخ
  3. مهری
    مهری says:

    نمونه گیری در منزل برای کودکانی که از محیط آزمایشگاه وحشت دارن خیلی خوب شده و راحتر اجازه می دهند تا نمونه ها انجام بشود.

    پاسخ
  4. مهرنوش
    مهرنوش says:

    این موضوع نمونه گیری در منزل برای من که باید سه ماه یک بار آزمایش بدهم چون تخلیه کامل تیروئید داشتم در این شرایط کرونایی خیلی خوب شده است.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *